Radio Sfera UMK

Gramy swoje, po studencku!

Ambasadorzy nowego brzmienia

Maciek Jarzębski i Patryk Wróblewski to duet tworzący projekt We Love Beats. Promotorzy i popularyzatorzy nowego brzmienia i niszowych twórców. Dwupłytowe wydawnictwo „Dillacious” udało im się sfinansować dzięki kampanii crowdfundingowej. 

Sami mówią, że nie są producentami muzycznymi. Czym w takim razie duet We Love Beats zajmuje się na co dzień?

 

Promotorzy muzyki, ambasadorzy nowego brzmienia. Nie porzucają jednak marzenia o pracy producentów muzycznych.

 

We Love Beats ma promować twórców spoza mainstreamu oraz popularyzować nowe brzmienia. Czym tak właściwie jest wspomniane „nowe brzmienie”?

 

Na początku pracy „Dillacious” miało być zaledwie epką. Historia krążka potoczyła się jednak inaczej.

 

Dillacious” to płyta poświęcona legendarnemu producentowi muzycznemu z Detroit, J Dilli. Czemu to akurat Jay Dee stał się inspiracją do stworzenia krążka?

 

Jak wydać płytę kiedy nie ma na to pieniędzy? Poprosić o pomoc przyjaciół i fanów. Longplay „Dillacious” będzie wydany w fizycznej formie dzięki sukcesowi kampanii crowdfundingowej na portalu Polakpotrafi.pl

 

Nakład płyty jest ograniczony. Album znajdzie się jedynie na półkach tych, którzy postanowili wesprzeć projekt We Love Beats.

 

Z Maćkiem Jarzębskim i Patrykiem Wróblewskim rozmawiała Paulina Jaskulska.

zdjęcie: fanpage We Love Beats