Jak wykorzystać w praktyce umiejętność sprawnego formułowania zdań? Na to pytanie odpowiedzą eksperci w dziedzinie marketingu, desktop publishingu i copywritingu.
Przez 4 miesiące eksperci z MSU Publishing na Wydziale Filologicznym będą obalali stereotyp humanisty skazanego na bezrobocie, pokażą jak wykorzystać wiedzę i doświadczenie zdobyte przez studentów polonistyki, lingwistyki praktycznej i copywritingu w przyszłej pracy. Podzielą się historią własnej kariery oraz tym jak umiejętność wykorzystywania słowa przydaje się na ścieżce zawodowej. O pierwszym spotkaniu oraz o samym projekcie mówi Karolina Sosińska, pomysłodawczyni i koordynatorka ,,Copyspot. Eksperci po godzinach’’.
Najbliższe spotkanie „Marketing i zarządzanie” odbędzie się 7 marca w Colegium Maius, a kolejne co dwa tygodnie. Wstęp wolny. Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie Wydziału Filologicznego oraz Lingwistyki praktycznej i copywritingu.
Materiał: Robert Wolak
[fot. materiały prasowe organizatora]