Tworzenie unikatowych, kształtnych świec okazało się świetnym pomysłem na międzynarodowy sukces. Na wydziale sztuk pięknych Firma Candellana prezentowała stoisko ze swoimi produktami oraz przedstawiła strategię rozwoju marki i współpracy z uniwersytetem Mikołaja Kopernika.
Polska jest światowym liderem w wielu branżach. Od stolarki okiennej przez firmy produkujące meble, na biżuterii i kosmetykach kończąc. Jak się okazuje, branża produkcji świeczek również powoli jest przejmowana przez polską firmę. O swoich produktach mówi Monika Mitoraj, jedna z założycielek Candellany.
Candellana postanowiła wyjść na przeciw potrzebom studentów. Wspólnie z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika rozpoczęła starania o współpracę, która będzie pozytywna zarówno dla firmy jak i Uniwersytetu. O szczegółach takiej kooperacji mówi Marek Kaliński, twórca marki Candellana.
Pozytywnie o współpracy wypowiada się również Dziekan Wydziału Sztuk Pięknych, pani profesor Elżbieta Basiul.
Candellana to producent kształtnych świeczek. Współpracuje z firmami na całym świecie, korporacjami, zespołami, tworząc dla nich unikalne świece na zamówienie. Dzięki wykorzystaniu technologii 3D, Candellana jest w stanie stworzyć wymarzoną świeczkę, idealnie oddającą charakter klienta. Świeczki Candellana dzielą się na: kształtne świece bezzapachowe oraz świece zapachowe w kształtnych pojemnikach betonowych. Producent współpracuje m.in. z Behemothem.
Materiał Julii Starachowskiej.
[fot. FP Candellana]