Do 18 października br. można nadsyłać prace magisterskie dt. promocji Polski w 7. konkursie „Teraz Polska Promocja”. Pula nagród to 50 tys. zł, a także publikacje, praktyki i staże.
Tematyką konkursu jest szeroko rozumiana promocja Polski, a w tym promocja ogólna (wizerunkowa), gospodarcza, rolno-spożywcza, turystyczna, sportowa, kulturalna i naukowa Polski oraz jej regionów, w kraju i na świecie.
Na zwycięzców czekają nagrody główne, fundowane przez organizatorów, a także nagrody specjalne Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Sportu i Turystyki, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Instytutu Adama Mickiewicza oraz Fundacji PZU. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja”.
W ostatnich latach marka Polska zyskała na znaczeniu, a jej wartość wzrosła wielokrotnie. Jesteśmy szóstą gospodarką w Europie i dwudziestą na świecie. Siła polskiej gospodarki, przedsiębiorczości, a przede wszystkim zaradni i pracowici Polacy są podstawowymi motorami marki Polska, które można wykorzystywać nie tylko w promocji eksportu czy inwestycji, ale także kultury, nauki i sportu. Pomimo wielu udanych działań promocyjnych naszego kraju, potrzeba nadal wieloaspektowych badań, które pogłębią wiedzę i wskażą skuteczne rozwiązania.
Pracę magisterską może zgłosić uczestnik lub szkoła wyższa, reprezentowana przez dziekana lub promotora. Kompletne zgłoszenie powinno zawierać:
- poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy,
- pracę magisterską na płycie CD/DVD (2szt.),
- kopię dyplomu lub potwierdzenie ukończenia studiów wyższych,
- kopię promotorskiej recenzji pracy.
Zgłoszenia są przyjmowane pod adresem: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, ul. Górskiego 1, 00-033 Warszawa.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Regulamin konkursu, formularz zgłoszeniowy